Reklamační podmínky


Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete na našich stránkách, v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.


Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě?


V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

    - Reklamaci můžete osobně předat na naší centrále či pobočkách
    - V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

    PENTA CZ s.r.o – reklamace, servis
    Povážská 266, 386 01 Strakonice
    Tel.: +420 383 369 147
    E-mail: reklamace@penta.cz
    Otevírací doba: Po - Čt 8.00 - 17.00, Pá 8.00 - 16.00
    GPS: N49°14'56.60" E13°55'03.72"


Společně se zbožím můžete prosím zaslat nákupní doklad s uvedeným sériovým číslem výrobku (faktura a dodací list) a vyplněný reklamační list. Vždy je důležité, aby byla dobře popsána závada na výrobku a byly uvedeny kontaktní údaje na zákazníka (Email, adresa, telefon). Předejdete tím případným nedorozuměním ohledně oprávněnosti reklamace a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu, řádně zabezpečené proti poškození při přepravě, proti nárazu nebo pádu. Firma Penta CZ s.r.o. neručí za poškození zboží přepravou.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (bílé zboží, zahradní nábytek apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na reklamace@penta.cz. Navrhneme Vám postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.



Reklamace poškozeného zboží

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, prosím nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
  • Gebrüder Weiss – oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 625 529.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na reklamace@penta.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.


Jak postupovat

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Pokud posíláte zboží do servisu, vždy prosím přiložte:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
  • popis závady a vaše kontaktní údaje.

Na zboží, které je poskytováno zdarma nebo za 1,- Kč, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena maximálně ve 30denní lhůtě.
V ostatních případech se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. Pokud je reklamace řešena odstoupením od kupní smlouvy a vrácením peněz, pošleme po dohodě s kupujícím peníze na účet nebo vám částku vyplatíme na kterékoliv naší prodejně.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.


Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • na reklamace@penta.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).

Záruční doba u reklamovaného zboží

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje pouze o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace. Jako vyřízení reklamace se považuje den, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.

 

Neopravitelná závada v autorizovaném servisu

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mail reklamace@penta.cz
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.


Prosím seznamte se

 

 
 
 
     
     
     
     
     
     

     

     
     
    Porovnat - 0 ks
     
     

     

     

     

      Kód Název produktu Vaše cena    
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Naposledy navštívené

     
     
     
     

     

     
        Kód Název produktu Vaše cena  
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    602 187 290Po-Pá  8:00 - 17:00
     
    Košík
    0 položek
     
    0
     
     

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Přihlášení
     
      Registrace   Nové heslo
     
     

    Dodavatel Penta CZ s.r.o.

    Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.